Ny bloggadress.

Jag har bytt bloggadress! Nu hittar ni mig på www.hannafjeld.wordpress.com. En av anledningarna till bytet är att jag sedan jag startade upp bloggen förra hösten har insett att mina blogginlägg handlar om mycket mer än själva skolämnet svenska. Dessutom känns det bra att ”äga” sitt eget namn, det är ju tydligt att det är just jag som står bakom bloggen nu.

Om du följde Tankar om svenska så glöm inte att klicka på ”Följ” på min nya blogg!

För att flytta min gamla sida till den nya utan att behöva göra om allt från början följde jag instruktionerna på den HÄR sidan, Börjablogga.se. Alla mina inställningar följde inte med till 100%, men lite fix är väl bara kul?! Nu känner jag mig redo för höstens utmaningar! 🙂

/Hanna

Kommentera

